Wednesday 25 April 2012

SYARIKAT

New Hybrid Corp adalah sebuah syarikat pelaburan swasta yang didaftarkan di Emiriah Arab Bersatu sejak Oktober 2007. Ahli pasukan kami mempunyai pelbagai latar belakang profesional daripada dagangan derivatif dan perbankan pelaburan, antara lain mempunyai pengalaman menguruskan aset yang dilindung nilai dalam kitaran pasaran yang pelbagai. Kami menpunyai 36 ahli a pasukan mempunyai purata 7 tahun pengalaman kewangan yang pernah berkhidmat dengan broker yang ditubuhkan dan firma-firma perbankan pelaburan di Wall Street. Kami juga telah pengalaman bekerja dalam industri perdagangan lain seperti minyak dan gas. Kami sekutukan dan bekerjasama dengan beberapa syarikat yang sangat kuat pengurusan dana dan bank-bank saudagar di Malaysia, Singapura, Hong Kong dan Emiriah Arab Bersatu.

 
New Hybrid Corp, kami berusaha untuk mendapatkan hasil pelaburan yang positif mutlak dengan mempelbagaikan portfolio di seluruh strategi pelaburan dan pasaran kewangan di seluruh dunia. Portfolio pelaburan kami terdiri daripada pelbagai instrumen kewangan, termasuk melabur dalam jangka  panjang dan pendek dalam ekuiti, opsyen, waran, pertukaran, sekuriti pendapatan tetap, indeks dan komoditi. niaga hadapan, mata wang hadapan  dan instrumen derivatif di kaunter.

 

Matlamat kami bukan sahaja mewujudkan hubungan perdagangan saling menguntungkan jangka panjang dengan para pelabur kami dan pendapatan wang yang banyak, tetapi juga mencari jalan baru yang semakin meningkat dalam keuntungan modal. Menjadi pelabur kami, anda menjadi bukan hanya sebahagian daripada modal kerja, tetapi juga merupakan sebahagian daripada kerja kami

No comments:

Post a Comment